phone ico  801 000 863, 22 781 48 38 Infolinia czynna dzisiaj od: 8:00 - 16:00
Jak złożyć reklamację?

Szanowni Państwo,

    dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były przyjemnością, a oferowane przez nas produkty działały długo i bezawaryjnie. Zdarzyć się jednak może, że konieczne będzie złożenie reklamacji. Aby sprawnie ją przeprowadzić, przedstawiamy Państwu poniższy schemat postępowania.

1.  Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się TUTAJ

2.  Otrzymają Państwo automatycznie email potwierdzający otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego.

3.  W ciągu maksymalnie 2 dni roboczych specjalista z Działu Reklamacji skontaktuje się z Państwem, aby omówić formę i przewidywany termin rozwiązania zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości zwrotnej wyśle numer zgłoszenia i dane kontaktowe do osoby realizującej zgłoszenie z naszej strony.

4. Wysłanie reklamacji oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów jej realizacji. Zasady przetwarzania danych osobowych w naszej firmie dostępne są pod linkiem: RODO (kliknij)

Zespół CentrumKrzesel.pl

© Wszystkie prawa zastrzeżone 2003-2024. CentrumKrzesel.pl
CentrumKrzesel.pl logo
Zadzwoń 801 000 863, 22 781 48 38
Go Top